View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Jun 06, 2026 3:21 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
 Coyle praises Cahill desire” Nike Mercurial Vapor Superfly I 
Author Message

Post Coyle praises Cahill desire” Nike Mercurial Vapor Superfly I
Owen Coyle var fornøyd med holdningen hans Bolton-spillere i deres 2-1 seier mot Everton - spesielt Chelsea target Gary Cahill.

Den Bolton boss igjen hadde gitt Cahill kapteinens armbåndet til tross for  spillerens pågående samtaler med Chelsea, og ble belønnet da forsvareren Bagasje vinneren.

Coyle sa: "Jeg tror som viste fokus og ønske Gary Cahill har å spille.

"Jeg ville ikke forvente noe mindre. Når du arbeider med noen dag-til-dag du bli kjent med dem som spiller, men enda viktigere at du blir kjent med dem som person og Gary er en fin, ekte person.

"Chelsea har respektert det faktum at de ikke ønsket Gary tenke på andre ting, men jeg Nike Mercurial Vapor Superfly III fotball sko Hvit grønt ledet til å tro det vil bli ytterligere dialog i de neste dagene.

"Hvis det er tilfelle, så er det flott for Gary og åpenbart vi justere derfra."

Bolton hadde gått et mål nede i bisarre omstendigheter når Tim Howard slo hans motsatt nummer fra 95 meter.

"Det var virkelig en freak mål og på det tidspunktet trodde jeg lykken var mot oss," sa Coyle. "Adam [Bogdan] var på sin seks-meteren i en god Portugal Nike Mercurial Vapor Superfly III fotball sko Hvit grønt posisjon, men med vinden virvlende, ballen samlet tempo av torv."

Thu Jan 05, 2012 10:07 am
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]