Ba delighted with response “Nike Mercurial Vapor Superfly II
Demba Ba trodde Newcastle omfattende seier over Manchester United var den perfekte måten å reagere med stil.
Alan Pardew team hadde i sin siste kamp blitt slått 3-1 på Liverpool, men de
Nike Mercurial Vapor Superfly III FG fotballsko gul svart hvit spratt tilbake av outplaying United på St. James 'Park onsdag kveld.
Ba samlet sitt 15nde mål for sesongen da han åpnet scoring, med Yohan Cabaye få sekund før en Phil Jones selvmål avrundet kvelden.
Og Ba, som nesten helt sikkert spilte sin siste kamp for Newcastle før midlertidig avreise til African Cup of Nations, var fornøyd med utfallet.
"Jeg egentlig ikke se på opposisjonen når jeg spiller - jeg bare si:« Hvis jeg gir alt 100 prosent jeg kommer til å være på en  god dag '. "
Demba Ba
Quotes av uken
Han fortalte Sky Sports HD1: "Vi bare gikk på banen, etter hva vi gjorde mot Liverpool var det ikke bra.
"I dag hadde vi å få tre poeng."
Ba produsert en mann av kampen ytelse i seieren, og følte en
Nike Mercurial Vapor Superfly III FG fotballsko gul svart hvit mangel på en frykt faktor er en grunn bak sin fine sesong.
Han sa: "Jeg trenger egentlig ikke se på opposisjonen når jeg spiller - jeg bare si, om jeg gir alt 100 prosent jeg kommer til å være på en god dag '."